Om meg

Bildet mitt
Trondheim, Sør-Trøndelag, Norway

fredag 22. april 2011

Langfredag 22.04.2011

Siden det er langfredag i dag har det nå vippet over midnatt, men jeg har fortsatt fredagskveld i heimen. I dag har påskeværet slått til i trøndelag og hagen har fått litt "manikyr" og har også gått en liten tur på bortgjemte stier i nabolaget. Håper det blir flere fine dager og turer de nærmeste dagene så man får sjangs til å kvitte seg med vinterspekket..
Siden jeg er natterangler med lakenskrekk så er det vel ikke unaturlig at noen av mine venner er i samme båt, så sitter i skrivende øyeblikk og venter på påskebesøket som finner nattens mulm og mørke som et passende øyeblikk å komme fykende til trøndelagen.. Er like velkommen uansett her da! Har også hatt en liten kreativ utskeielse, har limt bladgull på innsiden av to lampeskjermer. Bladgull er ikke akkurat det mest samarbeidsvillige stæsjet man kan velge og resultatet ble deretter, men siden det ikke er skjermer som henger oppe i høyden, får det gå for denne gangen. Ble ikke så verst uansett. Fortsatt God Påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar