Om meg

Bildet mitt
Trondheim, Sør-Trøndelag, Norway

mandag 23. juli 2012

Internett liv er også et liv..

Med tre blogger og flere sider som driftes av undertegnede på Facebook, så må det bare bli en del tid på nettet. Her på bloggen blir det litt hummer og kanari, samt bilder av litt forskjellig kreative innfall. I tillegg har jeg en matblogg som ikke er så veldig aktiv og en fotoside som beviser at jeg ikke bare sitter på nettet. Den har vært mest aktiv etter at jeg startet den som erstatning for hjemmesiden min som nå er nedlagt. Foto er nok den største lidenskapen om dagen, så her vil det nok fortløpende komme nye ting.
På Facebook drifter jeg siden for jobben, for bloggen Et annerledes minne, bloggen Bursdagskroner, Folkehøyskolen det året jeg gikk, Grimsmoslekta, Ja til vinkjeller på gamlehjemmet, to jobbklubber og en fotoklubb. Jeg sitter gjerne med litt bilderedigering eller andre ting samtidig som jeg laster ned bilder på nettet, for ting går gjerne grusomt tregt noen ganger og da er det greit å ha flere ting å henge fingrene i.
Ved å scanne koden ved siden av finner du min Facebook profil.

Min fotoblogg er under oppdatering, da jeg ikke har fått lagt inn alt fra gammel hjemmeside enda, men Randi`s foto begynner å ta form.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar