Om meg

Bildet mitt
Trondheim, Sør-Trøndelag, Norway

torsdag 26. mai 2011

Zumba

Måtte jo bare prøves da, har X-boks og Kinect så slo til med Zumba i heimen etter å ha forsikret meg om at alle persienner var lukket, vannglasser var fyllt til randen og de nærmeste naboene ikke hjemme.
Jeg fant fort ut at det hadde vært kjekt med instruktør til stede, da noen av bevegelsene ikke var så enkle å få gjort når man samtidig skulle følge med på skjermen hele tiden. Like før jeg pådro meg diverse muskelstrekker på steder der jeg ikke ante at det fantes muskler og måtte også konstantere at gulvplassen nok var beregnet på litt roligere rytmer og bevegelser enn det Zumba krever. Vannglasset kan lett erstattes med vinglass og Zumba med karaoke, så lar vi persiennen få være oppe og samle støv der i stedet ble min konklusjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar